به گزارش روابط عمومی شرکت عمران اطلس گل‌گهر، صبح امروز مدیرعامل این شرکت از خط تولید سوزن راه‌آهن شرکت گسترش صنایع ریلی ایران در تبریز بازدید نمود.
در جریان این بازدید که به دعوت شرکت «ایرید» تنها تولید کننده سوزن خط آهن و ادوات ریلی در کشور، صورت گرفت، مهندس رحیمی از نزدیک عملیات تولید سوزن و ادوات ریلی را مشاهده نمود.


دکتر مصطفی بهرامی مدیر عامل ایرید با تشریح عملیات تخصصی تراشکاری و جوشکاری سوزن گفت؛ خوشحالیم در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و در این وانفسای شرایط اقتصادی، کارگاه تولیدی فعالی داریم و با افتخار می گوییم آمادگی کامل را برای تولید هر میزان سفارش شرکت عمران اطلس گل‌گهر را داریم.
مهندس رحیمی نیز ضمن تشکر از دعوت شرکت ایرید گفت؛ سابقه خرید سوزن از این شرکت را برای شبکه ریلی داخلی منطقه گل گهر از طریق شرکت توسعه عمران و مدیریت منطقه گل گهر داریم و امروز باعث افتخار است که شرکت ایرید با اتکاء به توانمندی‌ها و دانش داخلی و با حداقل امکانات توانسته است قطعه میانی سوزن های ریلی برای سرعت ۱۶۰ کیلومتر و مشابه قطعات کوچیفر فرانسه تولید کند و حتی در شبکه ریلی کشور نصب نماید.
بی شک تا قطعه ای در ایران با این کیفیت تولید می شود و در چرخه اقتصادی این مملکت سهیم است بایستی مدیران و‌تصمیم‌گیران حمایت کنند .
خاطر نشان می سازد پیش از این هم ۲ گروه از مدیران فنی و ستادی شرکت عمران اطلس گل گهر به عنوان مجری ساخت راه آهن سیرجان - کرمان از این کارخانه بازدید نمودند.

 

 

 

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا