همکاران ورزشکار آرمان‌گهری موفق شدند در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ استان کرمان مجموعا ۶ مدال طلا و مقام اول استان در بخش پاورلیفتینگ را نصیب سیرجان کنند.
به گزارش گهرپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت آرمان‌گهر، در این مسابقات علی شیبانی از همکاران واحد تعمیرگاه دریل توانست با درخشش کم‌نظیر دو مدال طلای وزن ۱۰۵ کیلوگرم مستر یک پرس سینه و پاورلیفتینگ را از آن خود کند.


همچنین رضا رهبری؛ ورزشکار آینده‌دار واحد سرویس‌کاری نیز در این مسابقات خوش درخشید و مدال طلای هر دو بخش پرس سینه و پاورلیفتینگ وزن ۱۰۵ کیلوگرم جوانان را به دست آورد.
درخشش همکاران آرمان‌گهری بدین‌جا ختم نشد تا شاهد کسب مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم بخش بزرگسالان توسط امیر ابراهیمیان از همکاران بخش آتشباری و مدال طلای ۷۴ کیلوگرم معین مکی‌آبادی از همکاران واحد تعمیرگاه‌سانی در بخش پاورلیفتینگ باشیم تا جمع مدال‌های کسب شده برای سیرجان به عدد ۶ برسد.
شایان ذکر است مسابقات یاد شده با حضور بیش از ۱۶۰ ورزشکار از سراسر استان طی دو روز و به میزبانی سیرجان برگزار گردید که با درخشش همکاران آرمان‌گهری، مدال طلای تیمی بزرگسالان استان کرمان در بخش پاورلیفتینگ نیز نصیب سیرجان شد.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا