معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از برگزاری آزمون کتبی استخدامی این شرکت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی این شرکت؛محسن جهانپور در این خصوص گفت: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت توسعه آهن و فولاد و پیمانکاران این شرکت بالغ بر ۲۲۰۰ داوطلب از بین داوطلبان استان کرمان امروز و فردا در آزمون استخدامی در ۱۰ رشته به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: این آزمون بر اساس استانداردهای تعیین شده و در سلامت کامل و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر خاطرنشان کرد: بر اساس تعداد نیروی مورد نیاز شرکت و نتایج آزمون کتبی، افراد به مصاحبه های تخصصی و روانشناختی دعوت شده و افرادی که صلاحیت ورود به مجموعه توسعه آهن و فولاد را داشته باشند، دعوت به کار خواهند شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه از طریق فراخوانی که در فضای مجازی منتشر شد ثبت نام نمودند و پس از برگزاری آزمون،اواخر تیرماه اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان از طریق سایت شرکت به آدرس WWW.GISDCO.COM به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

محسن جهانپور افزود: باتوجه به بهره برداری از تعدادی از پروژه های شرکت و در راستای اشتغالزایی برای جوانان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بر آن شدیم تا با برگزاری آزمون استخدامی، گامی در جهت شناسایی افراد مستعد مورد نیاز و گسترش اشتغال در شهرستان برداریم.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا