کارگروه شهرک صنعتی با هدف تبیین سیاست‌ها و استراتژی‌های استقرار واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک در منطقه گل‌گهر، به‌ویژه‌ شهرک صنعتی تخصصی گل‌گهر به میزبانی شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر برگزار شد. 

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این جلسه که با حضور مديرعامل این شرکت و جمعی از معاونین شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و سایر اعضا کارگروه شهرک صنعتی برگزار شد مقرر شد کلیه شرکت‌های هم‌گروه و همکار منطقه گل‌گهر جهت سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی از شورای توسعه و برنامه‌ریزی گل‌گهر تاییدیه دریافت نمایند. 

 

همچنین تصمیم گرفته شد در راستای جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و استفاده از نقطه نظرات مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل‌گهر به تناوب و بر حسب نیاز در کارگروه شهرک صنعتی دعوت به‌عمل آید. 

 

در ادامه جلسه نیز پیشنهاد شد بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران، اعم از بخشش قسمتی از قیمت زمین و اقساط بلندمدت به شرط اجرای پروژه در موعد مقرر از سوی کارگروه در نظر گرفته شود. 

 

در پایان جلسه نیز تعدادی از طرح‌های رسیده به دبیرخانه کارگروه با حضور مشاور شهرک صنعتی، بررسی و چندین طرح که شرایط لازم را داشتند جهت اجرا مورد تایید قرار گرفتند.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا