اينك كه از يك سو به دهه پنجم حيات انقلاب كبير اسلامي گام نهاده ايم و از سوي ديگر به انتهاي مسير سند چشم انداز ١٤٠٤ نزديك مي شويم، همواره مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همكاري شركت هاي  همگروه و همكار، چشم انداز منطقه گل گهر را تحت سياست هاي مديرعامل محترم گل گهر محقق نموده و در راستای توسعه كشور عزيزمان ايران گام برداریم.

 

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران منطقه گل گهر در بخش های مختلف، نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

 

با توجه به تفاهمنامه ٥ ميليارد يورويي طرح هاي توسعه اي اخير گل گهر، لزوم تلاش بيشتر بخش هاي مختلف گل گهر اعم از بومي سازي و ساخت داخل، توليد، پژوهش، پشتيباني، حمل و نقل، منابع انساني، اكتشاف، مهندسي و ... را دو چندان مي نمايد.

 

کارشناسان زيرمجموعه واحد فني مهندسي مجتمع نيز هم قسم شده اند با بومي سازي قطعات ارزبر و استراتژيك موتور محرك توسعه اقتصاد دانش بنيان شوند، با احداث طرح هاي عمراني موتور توسعه زيربناهاي منطقه گل گهر شوند، با اصلاح فرايندهاي توليد و طرح هاي مهندسي موتور توسعه بهره وري در زنجيره فولاد شوند، با تامين پايدار انرژي و نيروگاه هاي تجديد پذير موتور توسعه تامين انرژي پايدار شده و با شناخت مسائل و محدوديت ها؛ ارتقاي راندمان را محقق نمايند و نقش شتاب دهنده خود در تحقق اهداف معاونت بهره برداري را بيش از پيش به فعل درآورند.

 

اميد است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم نماید.

 

محمدرضا شهسواری؛ معاون فنی و مهندسی شرکت گل‌گهر

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا