نشست بررسی طرح جامع محیط‌زیست منطقه گل‌گهر، در محل سازمان حفاظت از محیط‌زیست استان کرمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این نشست که با حضور برخی از مدیران این شرکت و مدیرکل سازمان حفاظت از محیط‌زیست استان برگزار شد به بررسی ابعاد مختلف طرح جامع محیط‌زیست منطقه گل‌گهر پرداخته شد. 

 

  مدیرکل سازمان محیط‌زیست استان در این جلسه با تقدیر از طرح جامع محیط‌زیست منطقه گل‌گهر گفت: من وقتی به گل‌گهر می‌آیم و اقدامات و دستاوردها را در این منطقه می‌بینم احساس غرور و افتخار می‌کنم و گل‌گهر اولين مجموعه معدنی و صنعتی کشور است كه طرح جامع زیست‌محیطی دارد. 

 

مهندس مرجان شاکری، افزود: مجموعه صنعت و معدن و محیط‌زیست می‌توانند با همکاری و هم‌فکری و در كنار هم بودن، اثرات زیست‌محیطی را كاهش دهند و شاهد توسعه‌ای همراه با صيانت از محیط‌زیست باشیم. 

 

مهندس نوبخت مدیر بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر نیز افزود: این شرکت در راستای حفظ محیط‌زیست و رسیدن به اهداف توسعه پایدار، از چندی پیش تدوین برنامه جامع مدیریت محیط‌زیست منطقه گل‌گهر را در دستور کار خود قرار داد و این برنامه به گونه‌ای است که برای تمامی بخش‌های محیط‌زیست، برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه بهره‌برداری از معدن و انجام فرآیندهای معدنی و صنعتی، ناگزیر به تقابل با محیط‌زیست می‌باشد، تمام پارامترها و بخش‌های محیط‌زیست اعم از آب، خاک، هوا، پوشش گیاهی و حتی حیات‌وحش و مناطق حفاظت‌شده، تحت‌تأثیر فعاليت‌های معدنی و صنعتی قرار می‌گیرند. لذا جهت رسیدن به اهداف توسعه پایدار ضروری است همان‌طور که در خط‌مشی‌ شرکت‌های منطقه گل‌گهر آمده و اعتقاد به آن نیز وجود دارد، به گونه‌ای این اثرات تا جایی‌که ممکن است کاهش یابد و به نحوی به جای تقابل، تسامح صورت گیرد و این موارد به‌طور ویژه در طرح جامع محیط‌زیست منطقه گل‌گهر دیده شده است.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا