کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاری به مناسبت روز خبرنگار به همت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، امروز با اولین کارگاه آموزشی تحت عنوان روزنامه‌نگاری چند رسانه‌ای (ویدیو خبری) آغاز شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، این کارگاه آموزشی با تدریس سیدمهدی میرمحمدی از روزنامه نگاران برجسته کشوری و با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه سیرجان همراه بود و قرار است فردا نیز روز دوم این کارگاه‌های آموزشی با عنوان روزنامه‌نگاری آنلاین با تدریس فاطمه علی‌اصغر برگزار شود. همچنین سومین کارگاه آموزشی این مجموعه آموزشی سه‌شنبه هفته آینده با عنوان روزنامه نگاری موبایلی با تدریس علیرضا کتابدار برگزار خواهد شد.

محمدعلی حافظی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان در ابتدای آغاز به کار این کارگاه‌های آموزشی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شغل خبرنگاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خبر می‌تواند بر زندگی افراد جامعه تاثیر بگذارد و در شرایط فعلی که با اخبار منفی کرونا روبرو هستیم، مثبت اندیشی در انعکاس خبر، حال خوش را به مردم تزریق می‌کند.

مهدی میرمحمدی مدرس این کارگاه گفت: روزنامه‌نگاران کشوری همیشه نسبت به اتفاقاتی که در سیرجان می‌افتد کنجکاو هستند. فعالیت‌های رسانه‌ای بسیار خوب و رو به جلویی در این شهر اتفاق می افتد. سیرجان با این حجم از فعالیت‌های رسانه‌ای می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا