استاندار کرمان عصر امروز در سفر به سیرجان با همراهی امام جمعه، نماینده مردم سیرجان، فرماندار و مدیرعامل شرکت گل‌گهر، از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل گهر بازدید کرد.

 

دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر به خوبی طراحی و کارگاهی شده است، گفت: در این سمپوزیوم هنرمندان سرشناس کشور حضور داشتند که طرح‌های جذاب و پر معنایی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ارائه کرده بودند.

 

وی افزود: به گفته برخی شرکت کنندگان، این سمپوزیوم به لحاظ کارگاهی و تجهیزات از بسیاری نمونه‌های بین المللی هم بالاتر بوده که بابت این موضوع از مدیریت مجموعه گل‌گهر تشکر می‌کنم. 

 

زینی‌وند اظهار داشت: برگزاری این سمپوزیوم ابتکار خوبی بوده است چون باعث شده گل‌گهر علاوه بر حوزه مسئولیت اجتماعی، ورزشی و فرهنگی، در زمینه کارهای عینی و هنری ماندگار که بر نسل‌های آینده نیز اثر دارد، فعالیت کند.

 

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی گل‌گهر با بیان اینکه این سمپوزیوم فعالیت کم نظیری است، گفت: من به دست اندرکاران این رویداد تشکر و خسته نباشید می‌گویم.

 

شهباز حسن پور با بیان اینکه امروز بیشترین بار مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی بر دوش شرکت گل‌گهر است، گفت: این وظیفه به عهده همه شرکت‌های شهرستان است و همانگونه که گل‌گهر در موضوعات مختلف وارد شده و در حال همکاری است از بقیه شرکت‌ها نیز چنین انتظاری می‌رود.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا