سید علی میر افضلی شاعر، نویسنده استان کرمان و خیام پژوه در حاشیه اولین نمایشگاه کتاب گل گهر درباره ارزیابی خود از انجام مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت گفت: گل گهر در حوزه فرهنگ، دین خود را به مردم سیرجان ادا کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، میر افضلی افزود: دوستانی که در گل گهر خدمت کرده اند و روابط عمومی کنونی این شرکت اهتمام خیلی خوبی در انجام فعالیت‌های فرهنگی برای سیرجان داشته اند.

وی ادامه داد: برخی از فعالیت‌هایی که اکنون انجام می شود حتی در سطح ملی بی نظیر است، برگزاری نمایشگاه کتاب در شرایطی که اغلب فعالیت‌های فرهنگی در استان تعطیل است و مردم امکان بهره برداری از فضاها و محصولات فرهنگی را ندارند، یکی از این اقدامات است.

میرافضلی بیان کرد: گرچه توجه به فرهنگ و مسئولیت‌های اجتماعی در گل‌گهر بوده و به یک جریان مستمر تبدیل شده، اما اثر خود را در سال های آینده نشان خواهد داد.وی اظهار داشت: گل گهر یکی از پیشگامان حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان کرمان است و من زمانیکه در روابط عمومی شرکت مس بودم، همواره ناظر فعالیت‌های این شرکت بودم.

وی افزود: گل گهر دینش را به مردم فرهنگ دوست سیرجان ادا کرده و از سوی دیگر مردم سیرجان هم در فعالیت‌های فرهنگی همواره با علاقه شرکت کرده اند و اهتمام ویژه ای درباره کتاب و موسیقی و تئاتر و همایش‌های فرهنگی دارند.

میر افضلی گفت: گل گهر همراه مردم بوده و در رشد و اعتلای فرهنگی تاثیر داشته گرچه این فعالیت‌ها هنوز می تواند با حمایت مدیران ارشد مجموعه عظیم گل گهر، در مقیاس بیشتری انجام شود.

وی افزود: با افزایش فعالیت‌ها همانطور که سیرجان در ورزش سرآمد استان است در فرهنگ هم می تواند  با حمایت بیشتر از  تولید کنندگان فرهنگی جزو سرآمدان بشود.

میر افضلی درباره ارزیابی خود از شب شعر نمایشگاه و شاعران سیرجان هم گفت: شاعران سیرجان جزو بهترین ها هستند و امیدوارم جلسات شعر به شکل حضوری و کنترل شده بیشتر تشکیل شود.

وی درباره نمایشگاه کتاب گفت: با اینکه برگزاری نمایشگاه و هماهنگی با تعداد زیادی ناشر، کار سختی است ولی در نمایشگاه هم اتفاقات خوب فرهنگی می افتد، هم امکان ملاقات بی واسطه با ناشران را فراهم می شود.

 

 

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا