یکی از برنامه های فرهنگی هفتمین روز از نمایشگاه کتاب گل گهر به ادبیات کودک اختصاص یافت‌.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر، در این بخش که با حضور نویسندگان و قصه گویان حوزه کودک برگزار شد، علی اصغر سیدآبادی و مهدی آرایی فعالان کشوری ادبیات کودک به سخنرانی پرداختند و هم چنین ضمن تبادل نظر با فعالان سیرجانی حوزه کودک، به پرسش‌های حاضران پاسخ دادند.

 

علی اصغر سیدآبادی نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان درباره تاثیر کتابخوانی بر افزایش خلاقیت و کارایی ذهنی کودکان برای موفقیت در سایر زمینه ها از جمله دروس مدرسه تاکید کرد و در نقش شرکت‌هایی چون گل گهر در توسعه کتابخوانی گفت: شرکت های صنعتی و موسساتی که از منابع طبیعی کشور استفاده می کند نوعی مسئولیت اجتماعی برعهده دارد که  تحقق این مسوولیت به خوبی از سوی گل گهر افتاده است تا با برگزاری جشنواره ها و فعالیت‌های ادبی و برگزاری نمایشگاه کتاب، کتاب را به شکل راحت تری در دسترس کودکان قرار بدهد تا همه مردم بهره مند شوند.

 

مهدی آرایی دیگر فعال ادبیات کودک نیز سخنرانی خود را با قصه گویی شروع کرد و در ادامه درباره تاثیر گل گهر بر فرهنگ و قصه گویی گفت: وقتی وارد نمایشگاه شدم شگفت زده و خوشحال شدم که یک مجموعه معدنی و صنعتی تا این حد به حوزه فرهنگ اهمیت داده است.

 

وی افزود: تلاش گل گهر برای ترویج هنر قصه گویی قابل تقدیر است چون در دو سال گذشته دوره های آموزشی بسیار خوبی در سیرجان برگزار شد.

 

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا