پایگاه خبری تیتر۲۰: نماد «کگل» در ماه های اخیر در میان نمادهای معدنی مورد توجه سهامداران بازار سرمایه قرار گرفته است.

نمادی که با نگاهی به وضعیت آن در میان شرکت های سنگ آهنی که زنجیره ارزش فولاد را در اختیار دارد از نوسانات کمتری برخوردار بوده و توانسته مورد توجه سهامداران قرار بگیرد.

 

اما در شرایطی که بازار سرمایه نوسانات شدیدی داشته و شاخص بارها با ریزش های شدید همراه شد همچنان کگل در میان چند شرکت برتر معدنی قرار داشت و سهامداران با امید به سوددهی این نماد ریسک آن را پذیرا شدند .اما چه عاملی توانسته کگل را در میان نمادهای موفق قرار‌ دهد؟ 

 

با نگاهی به پروژه های توسعه ای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اولین عامل برای این درخشش مشخص خواهد شد.

 

اجرای پروژه های توسعه ای یعنی حرکت در مسیر افزایش تولید و افزایش تولید به معنای فروش بیشتر در بازار داخلی و صادراتی خواهد بود. 

 

گل گهر در تلاش است با توسعه زنجیره ارزش از معدن تا محصول نهایی را در مجموعه داشته و  منطقه گل گهر را با نگاهی ملی به منطقه اقتصادی تبدیل کند.درواقع نگاه توسعه ای اصلی ترین فاکتور برای جذب سهامداران است.

 

شرکت گل گهر با نگاه توسعه ای به دنبال حل موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه قدم برداشته و همین موضوع می تواند تضمینی برای سوددهی بیشتر در سال های پیش رو باشد.

 

سرمایه گذاری گل گهر در پروژه عظیم و ملی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از مهمترین اتفاقاتی بود که به سهامداران اطمینان خاطر داد شرکت گل گهر برای تولیدی پایدار به دنبال توسعه زیرساخت ها است. 

 

درواقع استراتژی توسعه پایدارتمامی زوایای یک تولید از تامین مواد اولیه تا عرضه در بازار را در بر می گیرد و حرکت براساس این برنامه به افزایش بهره وری می انجامد.

 

اما موضوع دیگر می تواند نگاه مدیریتی به روز و همگام با توسعه های جهانی باشد. حضور ایمان عتیقی در مجموعه در سمت مدیرعاملی این مجموعه مهر تایید بر این اتفاق است.

 

 عتیقی با نگاهی به روز سعی بر آن دارد توسعه را همسو با جهان پیش برده و تلاش می کند با استفاده از سیاست بومی سازی علاوه بر ارتقای تکنولوژی به اشتغالزایی جدید در این حوزه نیز کمک کند.

 

از سویی دیگر اجرای پروژه هایی در راستای تکمیل زنجیره ارزش حاکی از آن است که گل گهر در مسیر دستیابی به ایجاد ارزش افزوده در حرکت است و همین موضوع یعنی سوددهی بیشتر در سال های پیش رو. افزایش تولید و تنوع سبد محصولات به معنای حضور هرچه بیشتر در بازار و افزایش فروش خواهد بود به همین دلیل برخی مدیران این مجموعه سرمایه گذاری در گل گهر را اتفاقی مثبت از سوی سهامداران می‌دانند.

 

آن طور که پیداست رمز موفقیت کگل در جذب سهامداران اجرای پروژه توسعه ای است، توسعه ای که با حفظ محیط زیست و‌ اجرای طرح هایی در حوزه مسئولیت های اجتماعی نمونه ای از توسعه پایدار است. 

 

گل گهر امروز با قرار گیری در جایگاه نخست تولید کنسانتره  و گندله در کشور نشان داده است در مسیر درست و با برنامه مشخص حرکت می کند. دستیابی به چنین جایگاه هایی نوید بخش روزهای خوش برای سهامداران کگل خواهد بود.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا