مدیرعامل شرکت گهرهمکار با تاکید بر اینکه چندین سال است این شرکت به سوددهی رسیده است، گفت: انتظار ما سود بالاتر از این است ولی با توجه به اینکه درحال رشد و تجهیز شرکت هستیم بخشی از این سرمایه برای خرید ماشین آلات صرف می شود و انشاا... در چندسال آینده به سوددهی بسیار بالایی خواهیم رسید.

 

مهندس ناصر یوسفی در ادامه گفت: در حال حاضر گهرهمکار جزو شرکت های رتبه یک معدن کاری کشور است و در سازمان ایمیدرو و کل کشور شناخته شده است.

 

او تاکید دارد؛ هدف و چشم انداز آینده شرکت این است که در معادن منطقه حضور پر رنگتری داشته باشیم و در مناقصات دیگر معادن کشور نیز شرکت کنیم.

 

مدیرعامل شرکت گهرهمکار مطرح کرد: کار در بخش معدن هدف عمدهٔ شرکت است. با این حال در این مدت علاوه بر کسب رتبه یک معدن کاری در کشور موفق به کسب مجوز در زمینه آب، راه و ابنیه هم شده ایم.

 

مهندس یوسفی گفت: در راه رسیدن به همهٔ این موفقیت ها، سهامداران شرکت و همچنین شرکت گهرعمران نقش بسزایی داشته است. نقطه قوت شرکت گهرهمکار وجود سهام 51 درصدی تعاونی گهرعمران است که پشتوانهٔ شرکت بود و حمایت های شرکت گهرعمران در خرید تجهیزات، چه در زمینهٔ مدیریتی و چه در زمینهٔ منابع مالی باعث پیشبرد اهداف گهرهمکار شد.

 

در پایان از آقای مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و معاونین و مدیران این مجموعه بابت حمایت های ایشان جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت گهرهمکار قدردانی و تشکر می کنیم.

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا