در روز سه شنبه مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ مراسم تقدیر از نفرات برتر ایمنی شرکت پاریز پیشرو انجام‌گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه ، این مراسم با حضور مهندس عباس مطهری نژاد مدیرعامل شرکت پاریز پیشرو و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان برتر در حوزه ایمنی برگزار گردید.

 

بنا بر این گزارش، در این مراسم مهندس مطهری نژاد ضمن تبریک به نفرات برگزیده در حوزه ایمنی و تشریح این نفرات به عنوان بازوان و همياران ايمني به چند نکته حائز اهميت در حوزه ایمنی در شرکت پاریز پیشرو از جمله: حضور فعال كاركنان در دوره‌های آموزشی و مشاركت در ارائه گزارشات نواقص و پيشنهادات ايمني در راستاي به حداقل رساندن حادثه‌ها، صيانت از سلامت و توانمند سازی نیروی انسانی اشاره و تاكيد نمودند.

 

ایشان در ادامه ابراز امیدواری نمودند که با رعایت کامل نکات ایمنی، سال‌های بدون حادثه‌ای‌ را در شرکت پاریز پیشرو شاهد باشیم و بتوانیم در صحت و سلامت وظایف اصلی خود را دنبال کنیم.

 

در این مراسم مهندس فاطمه نادری پور رئیس سلامت ایمنی، و محیط زیست شرکت پاریز پیشرو به نحوه‌ی انتخاب نفرات برتر ایمنی در طول سال جاري پرداختند و بیان داشتند این انتخاب بر اساس دستورالعمل و شاخص هاي مربوطه از جمله : گزارش موارد نا ایمن و شبه حوادث، همکاری در فرهنگ سازیHSE، همکاری در رفع عدم انطباق‌های ایمنی و شرایط ناایمن، ارائه پیشنهاد بهبود در زمینه ایمنی و رعايت قوانين و دستورالعمل هاي ايمني در محيط كار ، شركت منظم در دوره هاي آموزشي ، نداشتن سابقه حادثه طي دو سال گذشته بوده است.

 

 در ادامه این مراسم مدیران شرکت آقایان مهندس حامد عطاری مدیر تشریفات، مهندس محسن آناهیده مدیر عملیات فنی و بهره برداری و مهندس سعید ایرانژاد مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت پاریز پیشرو در سخنانی جداگانه ضمن تبریک به نفرات برتر ایمنی به نقش بسیار مهم ایمنی و آتش نشانی در مجتمع اشاره نمودند و افزودند مسئله ایمنی می بایست در رأس همه امور در شرکت قرار گیرد.

 

در پایان این مراسم نیز از نفرات برتر در حوزه مسائل ایمنی سال 1400،  با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 روابط عمومی شرکت پاریز پیشرو

 

مجتمع

استان کرمان - شهرستان سیرجان - کیلومتر ٥٠ جاده شیراز
کد پستی: ٧٨١٨٥/١١١
تلفن: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠١
فکس: ٠٣٤٤٢٢٥٩٠٠٠

 روابط عمومی و امور بین الملل

 شماره تماس :٠٣٤٤١٤٢٣٠٢٦  

فکس:    ٠٣٤٤١٤٢٤٢٨٨

دفتر مرکزی

تهران - خیابان دکتر فاطمی - روبروی هتل لاله - ساختمان نگین - پلاک ٢٧٣

کد پستی : ١٤١٤٦١٨٥٥١

تلفن : ٧-٨٨٩٧٧٢٦١-٠٢١

فکس : ٨٨٩٧٧٢٦٠-٠٢١

ایمیل : info@geg.ir

کلیه حقوق برای روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا:گروه زند
Template Design:Dima Group

بازگشت به بالا